نکات مهم پیامهای اسمان پایه هشتم

نکات مهم پیامهای اسمان پایه هشتم


                                                                          
۰ ۰ ۲۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۲۱)

اگه میشه خلاصه صفحات 44و45هدیه هشتم را بنویسید

اگه میشه خلاصه صفحات 44و45هدیه هشتم را بنویسید

واقعا خوبه 👍

سلام ببخشید میشه کنفرانس در ۱۳ بفرستید

از درس 1تا7خوب استفاده کردم.
ای کاش درس7به بعد هم بود.
.متشکرم.

سلام.

حدیث ثقلینوتوضیح میدین

حدیث ثقلینوتوضیح میدین

مرسی اقایی

سلام منظور از نعیم در آیه ی ثم لتسعلن عن النعیم
چیست
پیامبر یا پیامبر و اهل بیت

پاسخ:

۱ دی ۹۶، ۱۲:۵۰
سلام 
منظور از اهل بیت ، اهلُ بیتِ النَّبی  هستند که شامل پیامبر هم می شود

سلام.از مدرسه ی خاقانی هستم.یک سوال داشتم.از درس هفت به بعد ندارین؟

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۶، ۱۵:۳۴


سلام نه متاسفانه

سلام.از مدرسه ی خاقانی هستم.یک سوال داشتم.از درس هفت به بعد ندارین؟

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۶، ۱۵:۳۴
سلام نه متاسفانه

چرا فصل هفت ب بعد نیست

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۶، ۱۵:۳۴
متاسفانه تا همین جارا تهیه کرده ام

ببخشید جواب خودت را امتحان کنا ازکجا بیاریم

ببخشید من نمیدونم چجوری استفاده کنم

پاسخ:

۳۰ ارديبهشت ۹۶، ۲۰:۰۴
خلاصه کتابه دیگه

با سلام
عالی بود......

نادری.رضوی

۲۸ دی ۹۳ ، ۱۲:۵۰
ممنون ازسایتتون.خیلی خوبه

محسن توکلی

۲۳ دی ۹۳ ، ۱۶:۴۴
ممنون عالی بود
به وبلاگ من هم سربزنید
آماده تبادل لینک با شما هستم
محسن توکلی هشتم 3 دبیرستان رضوی

محمد صادق ایوبی

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۱
باتشکر فراوان آقای میرشکار گل

پاسخ:

۱۹ دی ۹۳، ۱۳:۰۷
محمدصادق گل .ممنون

مهدی رام هشتم 3 مدرسه رضوی

۰۵ دی ۹۳ ، ۱۴:۲۱
ممنون فقط بی زحمت اگه نمونه سوالات قرآن هم دارید بگذاریدl

پاسخ:

۵ دی ۹۳، ۲۰:۰۰
باسلام.درحال حاضرندارم.اما باجستجودراینترنت مواردزیادی می توانیدپیداکنید...باتشکر

نظرالله صفری

۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۰۲
سلام علیکم ورحمت الله آقای میرشکار من نظرالله صفری کلاس هشتم از مدرسه شهید عبدالهی هستم خیلی عالیه فقط اگه می خواهید فیلم وعکس هم بزارید. تشکر

پاسخ:

۲۹ آذر ۹۳، ۱۹:۴۹
سلام .ممنون جناب نظری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات