دعای زمان غیبت

دعای زمان غیبت

امام ‌صادق علیه السلام فرمودند: «إِنَّ لِلْقَائِمِ غَیْبَةً قَبْلَ أَنْ یَقُومَ»

          برای قائم علیه السلام قبل از آن که قیام کند غیبتی است. إعلام الورى بأعلام الهدى، ص 431.

زُراره می‌پرسد: فدایت شوم اگر به آن دوران رسیدم چه کنم؟

حضرت فرمودند: این دعا را بخوانید:

«اَللَّهُمَّ عَرِّفْنی نَفْسَکَ

خدایا خودت را به من بشناسان

                        فَاِنَّکَ اِنْ لَـمْ تُـعَرِّفْنی نَفْسَکَ، لَمْ اَعْرِفْ نَبِـَّیک 

که اگر خودت را به من نشناسانی پیامبرت را نخواهم شناخت،

اَللّهُمَّ عَرِّفنی رَسوُلَکَ فَاِنَّکَ اِنْ لمَ تُعَرِّفْنی رَسوُلَکَ، لَمْ اَعْرِفْ حُجَتَکَ،

خدایا فرستاده ات را به من بشناسان که اگر او را به من نشناسانی حجتت را نخواهم شناخت

اَللّهُمَّ عَرِّفنی حُجَّتَک فَاِنَّکَ اِنْ لَمْ  تُعَرِّفْنی حُجَّتَکَ ضَلَلْتُ عَن دینی»

خدایا حجتت رابمن بشناسان که اگر حجت خود را به من نشناسانی در دینم گمراه خواهم شد.

غیبت نعمانی، ص 166.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات