شیعه وسنی بایدمتحدباشند...

شیعه وسنی بایدمتحدباشند...

وحدت شیعه و سنی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است وبرای صیانت از این دستاورد بزرگ، شیعه و سنی باید همواره متحد باشند و اجازه تفرقه افکنی به کسی ندهند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  افزود: دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده اند که نمی توانند اسلام را نابود کنند بنابراین تلاش می کنند از راه تفرقه وارد شوند.

وی اظهار کرد: استعمارگران با شیوه های مختلف نظیر راه اندازی شبکه های ماهواره ای، کاریکاتور، شایعه پراکنی و دیگر توطئه ها تلاش می کنند بستر اختلاف را میان مسلمانان فراهم کنند که گواه این مدعا اعمال وحشیانه گروهک تروریستی داعش در کشورهای اسلامی است.

فتاحی ادامه داد: رژیم صهیونستی و استکبار سناریونویسان اصلی تفرقه افکنی بین شیعه و سنی هستند چنانکه از اتاقهای فکر آنها گروهکهای جاهلی چون داعش متولد می شوند که با فجیع ترین جنایات چهره اسلام را خدشه دار کرده و شیعه و سنی را مقابل هم قرار می دهند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: علمای اهل تسنن و تشیع می توانند با تبیین ابعاد مختلف دین اسلام و بیان اشتراکات زیبای اهل تسنن و تشیع فرصت سوء استفاده را از فرصت طلبان بگیرند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس ادامه داد: هر اندازه اختلافات از میان مسلمانان برچیده شود به همان اندازه درخت اسلام تنومندتر می شود.
۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات